Monday, November 2, 2009

Jumpa Doctor

Hari ini gi jumpa dctor pakar sakit puan..Yer, walaupun setelah 7 bulan melahirkan, aku masih terasa sakit sakit dibahagian perut..ini amat membimbangkanku dan suami..

Hari ni gi buat pemeriksaan di klinik pakar sakit puan, Dr Chan di Mentakab..
Kami meceritakan segala kebimbangan kepada doktor,

Pemeriksaan ke 1...Scan perut....kelihatannya parut jahitan di bahagian dalam tiada masalah...syukut..tapi kata doc...mungkin doctor yang menjahit perut ku dulu telah terjahit urat, maka urat membengkak dan disebabkan itu aku adakalanya aku merasa sakit...emmmmm..macam2...jadi doctor beri aku ubat urat ...dan yang paling penting dok kata x boleh buat kerja berat dan angkat barang berat..

Pemeriksaan ke 2...Scan di Bahagian dalam...semuanya ok..kedudukan rahim, ovari semuanya dalam keadaan baik..syukur Alhamdulillah

Pemeriksaan ke 3...Pap Smear..belum tahu lagi...

Menurut doctor lagi apabila kita mlalui pembedahan keadaan sudah tidak sama seperti asal..kedudukan rahim juga lain...dan ruangan untuknya juga berubah..sebab itu adakalanya aku merasa sakit...

harapan ku agar cepat sembuh..Ya Allah, sembuhkanlah hamba mu yang kerdil ini...

2 comments:

  1. kak,nasib baik xde pape...lps beranak nie mmg slalu skt2...ntah mcm mana nk beranak ramai2...papepun jaga diri eh...miss u...

    ReplyDelete
  2. Salam kak..bt pap smear kat klinik chan mntakab suami blh teman skali x..

    ReplyDelete